2- მოსწავლე მივიდეს ძირითად დასკვნამდე, რომ შავი ზღვა, როგორც წარსულში,
ასევე თანამედროვეობაში იყო და არის უმნიშვნელოვანესი დამაკავშირებელი გზა სხვა ქვეყნებთან.
3-შავი ზღვა იყო და არის ჩვენი ქვეყნის სიმდიდრე, რომელსაც
გაფრთხილება სჭირდება.
4-განსაზღვროს შავი ზღვის ისტორიულ-გეოგრაფიული მნიშვნელობა
განსაზღვროს შავი ზღვის როლი, როგორც ძველი ისე თანამედროვე
დროის საქართველოს ეკონომიკურ დაკულტურულ ცხოვრებაში.
განიხილონ თუ როგორ შეიძლება შავი ზღვის შესაძლებლობების
გამოყენება.
5-11-12წელი.
6-ორი კვირა.
7-მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს
კულტურათა მსგავსება-გა
იმსჯელოს მოგზაურობების და ვაჭრობის მნიშვნელობაზე.
8-პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები.; რუკა, სახელმძღვანელო, დოკუმენტურიწყაროები, ინტერნეტი.
9-პროექტის მსვლელობა; თემის გაცნობა, ინფორმაციის დამუშავება, ჯგუფებში
მუშაობა, პრეზენტაცია.
10-საგნებთან კავშირი; გეოგრაფია- დაადგინონ დღეს შავი ზღვა რომელი სრუტეებით
უკავშირდება სხვა ზღვებს და ამ გზით უძველეს წარსულშიც იქნებოდა თუ არა შესაზლებელი საბერძნეთის ტერიტორიამდე მისვლა.
ბიოლოგია- მოიძიონ ინფორმაცია, აქვს თუ არა შავ ზღას მრავალრიცხოვანი და მრავალფეროვანი სარეწაო მნიშვნელობის
თევზი.
11-პროექტის ხელმძღვანელი; მაგული ტივაძე.
12-ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა.MAGULITIVAzE@GMAIL.COM
No comments:
Post a Comment